tisdag 26 juli 2011

Önskerubrik 16

"Jag skulle aldrig" är en rubrik som önskas av Trillingnöten.

Oj oj, det är mycket jag aldrig skulle.

Jag skulle aldrig åka i nån liten kajak på nån flod full med mygg, till exempel.

Jag skulle aldrig spruta in Botox i läpparna eller springa ett maratonlopp.

Jag skulle aldrig ha en orm som husdjur.

Jag skulle aldrig vilja lära mej dyka.

Jag skulle aldrig vilja jobba i en gruva eller nåt annat trångt och krångligt klaustrofobiskt utrymme.

Jag skulle aldrig sätta mej och segla över Atlanten i en liten båt, som de här tjejerna gjorde. Mäkta imponerad är jag iallafall!

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jag skulle kunna skriva under på alla punkter, men dykning är inga problem ,-)

Trillingnöten sa...

Jag skulle aldrig ens tänkt på en kajak och åka nedför nåt med massor med mygg :) Den var bra. Jag har jobbat i en gruva. Men som guide. Tack och lov. Det var inte så klaustrofobiskt, men väl mörkt. Att gå ensam där nere skulle jag aldrig. Men blev tvungen.

Steel City Anna sa...

Trillingnöten: Haha, den med kajaken och myggen har jag närstående familj och vänner som ägnar sej åt men inte jag, som sagt :) Det låter tufft med gruvan, skulle jag nog inte klara av! Fy vad läskigt.

Steel City Anna sa...

Elisabet: Skönt att höra att det inte blir några slingrande husdjursbilder på din blogg :)