onsdag 6 juli 2011

Högsommar, pyttsan

Det är ju en sol på lördag iallafall.

5 kommentarer:

Monica sa...

Talande foton, lördan kan ni sola i parken:-)

Elisabet. sa...

Och här är det fortfarande så otroligt varmt!! Hade hoppats på ett dopp i havet innan jag gör kväll, men väntar på ett samtal som inte vill komma ,-/

Trillingnöten sa...

Ja, här kom sommaren med lite sol i alla fall igår och och idag. Vi får se hur det blir resten av veckan. Jag litar inte på svenska väderprognoser :)

Steel City Anna sa...

Elisabet: Det är konstigt väder här, växlar från 30 grader till 19 på ett par dar, mycket regnstormar som sedan övergår i solsken och fuktigt så man blir knäpp. Nåja, snart är det jul :)

Trillingnöten: BBC Weather brukar tyvärr ha rätt. Jag har en känsla av att svensk media vrider lite på sanningen och lovar mer sol för att folk inte ska bli galna :)

Steel City Anna sa...

Mamma: Jag hoppas att lördagen blir fin, på söndag ska jag jobba så det spelar inte så stor roll.