onsdag 1 december 2010

Äntligen december!

30e november - snön tog fäste ordentligt i Sheffield!

Jag är så glad att december är här. Vintern har verkligen kommit med buller och bång vilket visserligen orsakar en hel del problem i ett land utan plogbilar men innerst inne blir jag hur lycklig som helst!

November var en tärande månad - jag är så tacksam för Lanzarote-resan som blev en andhämtning om än alldeles för kort. Jag har iallafall fortfarande svaga bikinilinjer kvar efter solbrännan, annars hade jag nästan tvivlat på om resan hade hänt.

Julfirandet och julförberedandet piggade trots allt upp lite i mörkret.

Det var en ganska omväxlande månad åtminstone, med både tårar och skratt, sandstränder och snö!

Ett novemberurval - Christmas Lights och julklappsshopping, poolen på Lanzarote, solnedgång, snö i Peace Gardens, flygresa, favoritsombrerosnacksen som jag importerade från Lanzarote och julbak till första advent:

1 kommentar:

Monica sa...

Tur det finns foton med annars verkar mycket vara just en dröm:-)