torsdag 13 augusti 2009

En rolig födelsedag

Jag är mycket överraskad, och nöjd, med att så många kommit ihåg min födelsedag i år, det var länge sen jag hade ett sånt firande. 25-årsdagen firades bara några veckor efter bröllopet så den kom liksom bort. Förra året kom jag precis hem från en begravning och var inte direkt på festhumör. Men i år var det bara roligt! Jag är riktigt rörd över flera klienter som ritat kort och grattat, idag fick jag presenten "jag ska vara artig och snäll hela dagen" av en annars trilskande klient. Så jag hade en kanondag på jobbet. Och igår var en fantastisk skön och okonstlad dag med en ledig och glad matlagande äkta man, perfekta presenter, picknick i parken och sträckläsning av tanttidningar med tillhörande korsordslösning. Mer önskar jag mej inte av livet, jag tror detta är så bra det kan bli!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Skönt du hade en så fin födelsedag, blir ett fint höstminne också.

Mötet ikväll avlöpte väl, blev lite trött bara så jag har piggat upp mig med en kopp kaffe trots det är sent.

Det åskade här ordentligt på em, var länge sedan sist, så jag trodde först det var tågvagnar eller något sådant som dundrade:-)

Puss

al sa...

Gratulerar på födelsedagen!

al