fredag 13 mars 2009

Fredag den 13e - då måste man få terapishoppa!

Det har duggregnat mer eller mindre hela dagen så jag fick lov att smita in och köpa ett paraply. Tur då att det fanns ett så här gulligt paraply, och att det kostade 30 spänn på, gissa vart, jo Primark såklart.




Alla affärer har nuförtiden sina egna naturvänliga påsar så jag köpte en för att vara lojal mot underbara Primark.



Efter en intressant och underlig promenad genom ett av Sheffields industriområden jag fick en plötslig lust att vandra igenom (bilder i nästa inlägg) hittade jag denna skoaffär, Wynsors. Och slog till med denna mängd skor! Alla paren kostade mindre än 400 svenska kronor tillsammans. Inte illa va! Så jag hade lite tur denna olycksfredag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fynd! De vita skorna ser jättesköna ut, liknar de jag långpromenerade i tills de var slut. Sen kunde jag inte hitta liknande igen. Var låg den affären?
Och paraplyet är jättesött, kassen stod jag och fingrade på men köpte inte, nu ser jag att den är bra mycket snyggare än Konsumkassen:-), så det får bli köp nästa gång.
Puss