onsdag 26 januari 2011

I soffan på Vodka Revolution

Efter alla nudlar igår så gick vi till Vodka Revolution och sjönk ner i den stora soffan i hörnet som vi alltid sitter i. Det var inte mycket folk och inga gigantiska förväntningar i luften som det är på fredagar och lördagar. Det var singla-slant tema i baren, så när jag beställde singlade bartendern slant och jag fick välja krona eller klave, för att vinna en dubbel gratis beställning. Och jag fick rätt, och blev ypperligt nöjd med denna lilla överraskning. Sedan satt jag i soffan och njöt av alla sena 90-tals och tidiga 2000-talshits som spelades, och imponerade på min man genom att kunna rappa med i texten till I've got 5 on it. Jag hade helt glömt bort alla dessa låtar, men nånstans i kroppen hade de lagrats. Det var en rolig upptäckt.





3 kommentarer:

Monica sa...

Låter jättetrevligt, precis som en tisdag i januari ska va':-) och så härligt att ha allt så nära i huset som ni har.

Trillingnöten sa...

Mysigt! Och det är kul när sånt där poppar upp i skallen :) Kul att impa lite på sällskapet. Man kanske kan kalla det partytrick?

Steel City Anna sa...

haha, ja min man blev iallafall väldigt överraskad :)