lördag 8 januari 2011

En upptäckt

Medan grisen förhoppningsvis steker sej mör och saftig i ugnen lyssnar jag på den här mannen, som jag just har upptäckt (låten har jag hört förr men aldrig reflekterat över vem som sjunger). Han har ju en för underbar velourdräkt med broderier. Det var annat det än vad jag såg idag på stan när jag förgäves försökte hitta en födelsedagspresent till maken . Grått, svart, vitt och döskallar på rubbet. Jag tycker det känns väldigt skolpojksaktigt med döskallar. Inte särskilt manligt. Då tycker jag faktiskt velourdräkten är lite hetare, eller de snygga kostymerna hans kompanjoner har på sej:



Och här är han tillsammans med Johnny Cash, värt att titta på för frisyrernas skull om man inte är nåt country-fan:

4 kommentarer:

Trillingnöten sa...

MMM Velour på en kille...underbart. Saknar :p
ps. snygg klänning du köpte!

Steel City Anna sa...

Nån liten velourdräkt kunde de väl sälja, som motvikt till döskallarna. Tack, jag är himla nöjd med klänningen :)

Monica sa...

Mycket svårare att hitta till män nåt snyggt. Far din är i alla fall glad för mågens färggranna skjorta och din ska han ha på måndag.

Steel City Anna sa...

Jag gick aldrig till Peacocks eller Debenhams, kanske skyndar dit idag. Det var väldigt tråkiga kläder överallt annars.