lördag 26 juni 2010

Midsommardagen 2010

Det blev teater igår. Den var trivsam men alldeles oerhört likt filmen, så hade jag inte tittat på When Harry Met Sally så många gånger förr så hade jag kanske haft roligare - jag hade ändå förväntat mej nån liten typ av uppdatering till 2010. Efter teaterbesöket blev det en liten färd i det stora hjulet. Det var ingen kö så jag tappade räkningen på hur många varv de lät oss åka.

Med Alvedonets hälp lyckades jag svänga ihop en liten midsommarbuffe också.Så på det hela taget ett trevligt midsommarfirande.

1 kommentar:

Monica sa...

Ja vilken härlig midsommarafton frånsett halsonda. Tänk du åker i hjulet igen, nästan så jag ångrar nu att jag inte åkt men det står kanske kvar? Härligt med utsikten. Och maten ser väldigt god ut. Här är det svalare idag och blåsigt efter gårdagens tropikvärme. Puss (nu säger pappa "ni är tillräckligt unga för stora hjulet," han som blir yr när han står på balkongen på andra våningen;-)