söndag 13 juni 2010

Semesterns andra dag

1. Äter prinsesstårta till frukost.

2. Löser 11 stycken korsord.

3. Spelar the Sims ohyggligt länge.

4. Tittar på den fenomenala filmen Julie och Julia. Meryl Streep mycket bra som vanligt. Rolig och annorlunda film. Ser även The boat that rocked som var en alldeles väldigt trevlig film.

5. Tittar på ösregnet.

6. Tar en tupplur.

7. Tittar på en åtta, nio avsnitt av Everybody Loves Raymond.

8. Känner ofantligt stor glädje över att jag slipper gå ut i regnet.

Samtliga punkter mycket typiska semesteraktiviteter i min värld. Nu: Popcorn och mera film.

5 kommentarer:

Monica sa...

Låter alldeles fantastiskt trevligt (tårtan ser god ut) på Ikea blev det både en morotskaka och moccakaka till mig, munk till pappa och chokladboll, efter den fick han lite energi att gå runt hela:-)

Isabell sa...

Jag ar hooked pa sims 2 ocksa. Sa kul att bygga och moblera husen och sen spela manniskorna. Sa nu maste jag spela lite ocksa.

Zaba sa...

Helt fantastisk läsning, underbart.

Har insett att mina semestrar är för hälsosamma. Klart man kan äta tårta till frukost. Ser fram emot nästa semesterfrukost....wheeee.

mamma Monica sa...

Kanske Ce kan stoppa ned några i väskan till dig:-)

Isabell sa...

Jag spelar sims 3. Men det funkar inte sa bra pa min data. Maste kopa en ny med battre spel ram. Sims 2 funkar bra pa denna, men avinstallerade det nar jag kopte 3:an. Sa blir inte allt for mycket spelande for mig langre. Men nar jag koper ny data sa blir det nog mycket mera, jag kan inte heller sluta nar jag val borjat. Sa himla bereonde framkallande.

Behovde lite nytt pa bloggen. Och de hade fatt lite nya mallar sa gjorde om lite.