tisdag 8 juni 2010

Årets sommarvärdar

Nu har den kommit, listan på P3's sommarvärdar. 26e juni börjar det. Jag tänker lyssna på Eva Dahlgren, Per Johansson som grundat Glada Hudik-teatern, Ulf Malmros, Anders Lokko, Birgitta Stenberg, Vanna Rosenberg, Henrik Hjelt och Tommy Körberg. En rolig blandning tycker jag dom har fått ihop.

Den som vill kan också lyssna på festfixaren Micael Bindefeldt, Anna Odell som iscensatte en psykos som sitt examensarbete på konstfack, Annika Linde, expert på epidemier, Darin, Staffan Scheja, Anneli Alhanko och storviltsjägaren Natsha Illum Berg.

Jag undrar dock, vart är vulkanexperten?

2 kommentarer:

Monica sa...

Nej ingen vulkanexpert:-) men Natasha lever ett otroligt häftigt liv men vet inte om jag lyssnar men läst om henne och hört henne nånstans. HudikPer blir det absolut och Lars Jonsson med fåglarna, vi ska gå på utställningen som är nu på Kulturhuset, gillar honom. Vanna är kul och kanske bra. Lyssnar nog inte på så många eller också skulle man ta sig den tiden.

Elisabet. sa...

Lars Jonsson tänker jag x:a för .., men även Meta Welander, Lennart Jirlow, Tina Jansson och Nils Landgren.

De allra flesta lockar mig inte alls.

Jag skulle vilja att helt vanliga människor finge berätta om sina liv, det skulle VERKLIGEN locka mig att lyssna.