tisdag 16 december 2008

Lille julafton


Igår hade vi lille julafton med en god vän till oss. Jag fick världens bästa invandrarpresenter från IKEA :) Tänk att man kan bli så glad för hjortronsylt! Jag fick även ett riktigt äkta Annas pepparkakshus så nu kan ju tomten i pepparkakesläden få någonstans att bo!

Min förkylning är extremt jobbig, jag var småförkyld en hel vecka men motarbetade den med Kan Jang. Så fort Kan Jangen tog slut så blidde det så här. Jag dricker med jämna mellanrum en suspekt slags sirap med alkohol i, haha, älskar engelska mediciner, som hjälper helt ok mot den värsta hostan. Men nån måste börja importera Kan Jang, NU! kanske IKEA, haha.

Ikväll ska jag gå på klienternas julfest på jobbet, kan bli kul, kan bli jobbigt, blir förmodligen både och. Imorgon är jag ledig och ska göra absolut ingenting. Jo, jag ska äta hjortronsylt.

Inga kommentarer: