måndag 16 maj 2011

Favoritbilden

Min favoritbild från Sverigesemestern är denna, tagen på promenad på Valborgsmässoafton Älskar färgerna! Och himlen som är hälften regntung, hälften ill-blå.

Idag har varit en ganska bra dag. Bättre än igår, iallafall. Den inleddes med ett besök hos tandläkaren som återigen berömde mina Swedish tänder. Jag saknar Sverige lite grand, det kan möjligen ha nåt att göra med att all mat jag tog med mej nu är uppäten. Och att jag fått många grattis till Sveriges fina placering i Eurovision. Känner mej mycket stolt, synd bara att Eric inte kunde säga nåt roligare än att han behövde kissa när han hade chansen.

5 kommentarer:

Monica sa...

Jag tycker väldigt mycket om den bilden också, hajar till lite och ser sen, ja,ja, det är ju det huset med trädgår'n, så fint med alla färger:-)

Steel City Anna sa...

Japp, där har man gått många gånegr utan att ta kort :)

Monica sa...

Ja precis så är det, så bra när du kommer på besök så jag ser så fint det är:-)

Trillingnöten sa...

Verkligen fint kort m[ste jag säga. Den ser lite domedagsaktig ut också...de mörka molnen som drar in över huset :)

Steel City Anna sa...

Ja, det är lite spänning i bilden liksom :)