måndag 6 augusti 2012

Vår trädgård

Frodigt är väl ordet - detta är vår entre!

6 kommentarer:

Monica sa...

Den frodigheten är överväldigande:-), daggkåpa är vackert i buketter, att ha med några kvistar av den är så fint.

Steel City Anna sa...

Jag har precis plockat en bukett och satt i svärmors kopp, blev fint :)

Monica sa...

Hmmm, undrar vad det är för kopp:-), kan jag möjligen ha missat någon detalj:-)

Elisabet. sa...

Jo, jag tror också att det är regnet. Mina (dom är mer som mina ,-) blomlådeblommor är extremt frodiga just i sommar och det skyller jag på regnet.
Eller tackar regnet för!

Karin sa...

Så himla fint!

Steel City Anna sa...

Elisabet: Det har varit en perfekt kombination denna sommar av mycket skurar men samtidigt lagom varmt väder och solglimtar utan gassande hetta längre stunder. Jag hade frodats lite mer dock i torrare väder!

Karin: Tack :)