fredag 26 november 2010

Dag 10. Det här hade jag på mej idag

Ja, om nån vill veta, och det undrar jag verkligen om nån vill, ja jag hänvisar till LISTAN för det här inläggets vara, så hade jag idag på mej:

En blå och svart tunika från Evans
Sammetsleggings från Marks & Spencers
Skor från Clarcs
Strumpor från Primark
och trosor från Kappahl
samt en kappa från Marks & Spencers i manchestertyg

Och sjalen, den glömde jag, vilken i sig är ett klart tecken på att jag inte riktigt är i form.

Idag var en riktigt jobbig kontorsdag, och första gången jag gråtit där, nånsin.

Nu tar jag helg, och nya tag.

3 kommentarer:

Monica sa...

Nej fy vad jobbigt det måste vara där då. Är det personal som genast måste lämna p g a krisen och all sorg runt om som drabbar så många? På många plan.

Trillingnöten sa...

Nej, usch! Jag hoppas att dn helge blir bättre än jobbdagen som var! Kram

Steel City Anna sa...

Tack, det hoppas verkligen jag också! Det snöar och har blivit riktigt juligt, det piggar up mej något! :)