lördag 28 augusti 2010

Bank Holiday Weekend

Sovit oroligt. Äter vårrullar till frukost. Jourtelefonen är tyst, men den blotta existens gör att jag känner mej hjälplöst ofri. Behöver gå ut på stan för ett par ärenden, men har ingen lust egentligen. Luften är iallafall blå, hög och klar. En promenad vore kanske inte så dumt. Det är Bank Holiday Weekend så jag har ledigt tre dagar i rad. Det är skönt. All städning och strykning kan lugnt vänta till imorgon, eller till och med måndag. Jag tror jag ska spana lite efter julpynt också ...

1 kommentar:

Monica sa...

Skönt du har Bank Holiday, lämnar du över jouren då på måndag morgon så du får en ledig dag med? Hoppas du hittar nåt spännande julpynt. Undrar om du redan har fina julpapper? Ifall jag ska slå in någon liten överraskning hos er;-) puss