torsdag 24 december 2009

Julklappar!

Julklapparna blev en stor succe i år! Jag och maken var exalterade som små barn och han klädde ut sej till Rudolf med röda mulen och delade ut dem i långsam takt, det tog flera timmar innan vi var klara. Jag blev totalt överraskad av VARENDA julklapp, det tror jag aldrig har hänt förrut.

Två sådana här julmuminmuggar fanns i julstrumpan imorse ...Min man fick handgjord choklad av sin snälla fruKlappandet när det hela var överCecilia skickade många fina klappar med detta lilla kort som är en miniadventskalender var då det sötaste jag nånsin sett!
Nu råder julefrid vid gottebordet ...GOD JULNATT!

3 kommentarer:

mamma sa...

Ja God Julnatt ni med raringar! Puss och sov så gott! Så roligt att vi pratat alla, natti!

Elisabet. sa...

Härlig bild den där längst ner .., precis så där ser det ju nästan alltid ut ..-)

mamma sa...

Handgjorda chokladen kan jag sukta efter;-) ser underbart god ut.