onsdag 16 december 2009

Bakewell

Jag var på utflykt häromdagen till Bakewell och Castleton för att titta på juleljusen. Det var ganska mörkt och kallt men det glittrade alldeles förträffligt mysigt om de små stenstugorna vilket uppvägde det mesta! Ikväll har jag varit på julfest med jobbet och dansat med renhorn på huvudet ännu ett år igen. Det var riktigt roligt men jag önskar att julen varade längre, tänk om drygt en vecka är den redan slut. Hur är det möjligt att december kan gå så snabbt?
Bakewell Julmarknad med allt man kan hitta under himlen Castleton Mysig brasa hör till på landsbygdspubarna

3 kommentarer:

mamma sa...

Vad mysigt det ser ut! Puss och godnatt älskling!

Charlotta sa...

Åh jag älskar Bakewell. Det är bara där de har riktig Bakewell Tart dessutom. Inga löjliga småkakor. :)))

Steel City Anna sa...

Charlotta: Ja, det är verkligen en jättemysig by. Är så glad att jag har en buss utanför huset som går direkt dit på en dryg halvtimma :)