tisdag 15 september 2009

Vardagslyx

Man kan unna sej saker och ting, massage till exempel. Spa dagar. Gå på fin restaurang. Dyr champagne. Nu är jag inte suktande efter just sånt. Det som gör mej glad är strumpor från Primark, läsande av mat-fråge-spalten i Allas där folk efterlyser så mycket underligt, sombreros (från OLW) och NYA DISKSTÄLL! Se, så fint. Brittiskt tillverkad, praktiskt och snyggt. Dessutom var jag tvungen att diska för att kunna ta bilden, ännu en bonus.
Det röda plasteländet, visserligen från John Lewis men ändå, plast och med snuskiga fläckar under, kan slängas!

Annars har jag varit rejält magsjuk idag så utöver det roliga med diskstället har det inte varit så roligt, men man får väl ta det goda med det onda. Nu börjar jag bli lite piggare iallafall efter att ha spenderat en hel dag med tidningsläsande, ostbollar och cocacola. Ja, och så med diskstället. Jag anser att man ska lägga lyxen där man använder den mest, i vardagen!

1 kommentar:

mamma sa...

Så snyggt! Och citrontavlan är inte så dum heller;-). Du skriver så klokt och sansat, kan bara instämma. Hoppas du blir frisk på momangen älskling!