torsdag 8 mars 2012

Skönhetstips

Någon gång kan man väl bli en mode- och skönhetsbloggare. För en dag iallafall. Det är två produkter jag har upptäckt på sistone som jag känner att jag måste dela med mej av: Garniers nya tonade ansiktskräm och Dr Organics Manuka Honey Deodorant.
Bild från http://canadianbeauty.com/garnier-bb-cream-review/
Bild från http://www.drorganic.co.uk
Jag har länge undvikit alla typer av foundation för jag känner att det blir liksom som en mask på ansiktet och jag ser inte ut som mej själv. Men Garniers nya fuktkräm är tunn och krämig och jämnar bara ut ansiktsfärgen lite grand, man kan fortfarande se hudens skiftningar och ser inte stel och konstig ut. Och deoderanten är helt fantastisk, man luktar som en bit toffee, en klar humörhöjare! Den varar länge och är helt utan farliga kemikalier - inget aluminium, ingen alkohol, ingen paraben. Jag har känslig hud under armarna men den här kan jag använda utan problem.

Skönhetsbloggandet är härmed avslutat!

3 kommentarer:

Monica sa...

Ja dessa skönhetsmedel måste vara fullt tillräckliga för en skönhet, trodde inte du använde foundation som har så vacker hy men ibland kan det kännas bra kanske. Den där deodoranten fann jag inte här, bara en snorkig expedit när jag frågade. Och den deon är fantastisk.

Steel City Anna sa...

Du får göra som Mia&Klara-Klara, hon frågar expediterna "Varför är du sur?" :)

Monica sa...

Det är en mycket bra fråga, ska jag göra:-)