onsdag 25 november 2009

Ny TV bänk!

Jag är mycket nöjd med vår nya TV bänk. Mer och mer dras jag till stadiga möbler i mörkt trä, jag som brukade vara en typisk björk-IKEA-tjej med mycket rött och vitt till. Murr och djupa mustiga färger är min nya melodi. Den här möbeln var inte alls farlig att sätta ihop, och från IKEA är den inte heller, men jag kan ändå inte låta bli att lägga in det här klippet appropå möbler.

Det vet ju alla att IKEA är latin och betyder "Jag rullar!" (1:41). Goddag goddag du har vunnit en Nobelpris, vad fin! (2:45). "Varför kan du inte ersänna att du står vid fel! Nu stänger jag av min öran för dej!" (3:55). En av Babberibans bästa tycker jag ...

3 kommentarer:

mamma sa...

TV-bänken är jättesnygg och skinnpuffen är inte dum heller, hade jag fått ned en i resväskan hade det blivit två;-)Puss och kul med kungafamiljen, uppiggande att titta på i novemberrusket. Är väldigt bra gjort.

mamma sa...

Nu ser jag att det är skålen med snäckorna från Atlanten på TV-bänken! Tänk att Marek simmade i Atlanten i slutet av oktober! Det är svårt att fatta nu i novemberrusket att det inte är längre sen.

Steel City Anna sa...

Jag tycker att Silvia är rent spektakulärt bra i just denna sketch!