torsdag 19 november 2009

Kvällstidningstips

Kvällstidningar brukar då och då råda om hur man får en lång och fin relation med sin partner. Råden brukar nästan alltid innehålla orden neglige, tantrasex, hotell, spa, lust och spänning. Med dåligt samvete brukar jag då tänka på hur mycket tid jag spenderar i myskläder hemma, och med ryckiga premenstruella rörelser ursinnigt städa samtidigt som kritisera hur det ser ut hemma. Så när min man helt plötsligt kom hem med en överraskningspresent till mej tänkte jag att det nog skulle vara en pik i form av underkläder i fel storlek, men icke, det var dessa:
Och då tänkte jag hur skönt det är att kunna vara sej själv i en relation och hur inga kvällstidningsråd i världen kan leda till ett sådant resultat.

1 kommentar:

mamma sa...

Vad gulliga och sköna de ser ut och gulligt:-)