onsdag 10 juni 2009

Översvämningsvarningar ännu en gång

Jag har just kommit hem efter två timmar i skyfall väntandes på en buss som till slut kom. Den vände i stan så jag är hemskt tacksam över att bo i city och högt upp på en kulle ... Det ska regna hela natten men vara uppehåll i morgon så förhoppningsvis slipper vi några dammar som brister. Blir ändå lite rädd och nervös när jag hör ordet flood warning. Imorgon har jag en lugn dag på kontoret och en del möten så jag slipper vara ute i trafiken åtminstone.

Håll tummarna för att vi slipper större översvämningar!

1 kommentar:

mamma sa...

Ja, vilken tur du kom hem. Hu för allt regnande, det är precis denna tid för två år sedan när allt svämmade över. Hoppas det upphör snabbt denna denna gång.

Ha det så trevligt i morgon, den maten skulle jag också vilja äta:-)
puss