onsdag 3 juni 2009

Donna och David

Nya Beverly Hills 90210 är fascinerande tycker jag. I senaste avsnittet dök allas vår Donna upp. Hon har varit i Japan i fem år och är nu en välkänd designer med äktenskapsproblem, eftersom hon vill flytta hem till LA medan David vill stanna 'overseas'. David har ännu inte dykt upp i egen hög person, bara pratats om, precis som Dylan. Dylan kanske ser ut som 75 nu så han inte får vara med. Men David hoppas jag på ska dyka upp! Serien är så fruktansvärt fylld av klicheer att det blir en sport att räkna dom. Som när systrarna Erin och Kelly är osams. Då berättar Donna denna upplysande anekdot: När jag hade en modevisning i Japan, då var det en modell som hette Yuko som inte ville gå i de höga klackarna jag valt. Jag blev jättearg, men så visade det sej att det faktiskt var omöjligt att gå i dem. Så hon räddade min modevisning, och var snäll fast hon verkade arg. See what I'm tryin to say? Ja, att jag och Kelly ska gå i varandras skor, svarar Erin.

Visst är hon fin, Donna. Mer info om serien här.

3 kommentarer:

Nanna sa...

Men jisses! Varför ser du den där sk-ten? Kramar!

Karin sa...

http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=f700a08f-d9ac-42c8-8e95-2b41e81ac237&from=SVSE_PlayNetworks&tab=m1223030652028

Karin sa...

Den verkar inte ha premiär förrens i oktober. :( Du får komma då så ska vi se den! :)