fredag 12 juni 2009

Formal Meal in the Catholic Chaplaincy

Ikväll har makens termin avslutats med den traditionella middagen, denna gången i St Vincents kyrka där vi gifte oss. Alla klär upp sej och äter gott, håller tal och tar farväl över sommaren. En del studenter kommer tillbaka igen i höst, en del ska nu ut i livet. Jag fick de fina blommorna nedan som tack för mitt tålamod när kapellet tar mycket tid och jag inte hinner träffa min man så mycket. Nu har han sommarlov dock medan jag jobbar vidare. Lyckades komma upp i 202 arbetstimmar förra månaden, och då inräknas inte ens en del övertid. Ärligt talat kändes inte maj som en så värst jobbig månad trots allt. Det måste bero på Karin och sombreros!

Mat värd att bli katolik för en kväll för och vackra blommor till frugan

2 kommentarer:

Mamma sa...

Hade gärna ätit av J:s mat igen. Ser jättegott ut och han gör ju allt så vackert. Vilka fina blommor, puss

Karin sa...

Vad gullig du är!