lördag 19 februari 2011

Snemy

Oj så mycket skäll det stackars fan:et kommer få som höll fram skylten som skulle bilda ordet "Enemy" till A-Teens Sara åt fel håll. Snemy.

Dessa försketcher till låtarna, det känns som att de kommer från de gamla 80-talsklippen från YouTube jag kollade på idag, och att en autografskrivande Lena PH och Tommy Nilsson som rusar nerför t-banetrappan är fräschare material.

Efter att ha sett första halvan tippar jag på att samtliga bidrag i den andra halvan går vidare - inget att imponeras av hittills!

2 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Tack för att du tog fram gamla gobitar i förra inlägget! För gårdagens låtar var verkligen inga gobitar...självklart är Saade med, men bara för att han är snygg kille. Snemy tycker jag var helt ok (bättre än Saade) och Spring för livet var helt okej. De andra kommer jag inte ens ihåg...

Steel City Anna sa...

Jag tycker att Snemy var helt ok som låt, om nån annan hade sjungit ... Jag gillade Sebastians låt men det gick ju inget vidare.

Saades låt är ganska enerverande ...

Jag gillar också gamla gobitar mer :)

Den här delfinalen var iallafall mycket bättre än den förra!