söndag 27 februari 2011

Februari

Bara en dag kvar, sen blir det mars, vår!

Februari har varit en ganska bra månad. Vårtecknen började försiktigt komma i början av februari och nu står krokusarna i blom överallt. Jag har varit ganska social för att vara jag, mycket pubkvällar och middagar efter jobbet och mycket aktiviteter med maken på helgerna. Jag har kanske vaknat till efter mitt vinteride. Nu känner jag mej riktigt våryrig! Välkommen mars!

Februariminnen - födelsedagstårta, Alla Hjärtans Dag, vårblommor, musikalbesök

3 kommentarer:

Monica sa...

Härligt att se vårblommor:-)

Trillingnöten sa...

Det här blev alldeles för mycket vår för mig. Jag är redo att sätta mig på ett plan i denna stund och fara över. Vad som helst än denna snö och minus 20....

Steel City Anna sa...

Minus 20! Hemska tanke. Min hemlängtan försvann snabbt :)