måndag 10 september 2012

Jag står här och funderar på kamel

Underbart!


6 kommentarer:

Monica sa...

Väldigt bra:-), det där kommer jag ihåg när jag tittade på, undrar vilket år det var? Så roligt:-)

Cecilia N sa...

Kamelmannen var son till mannen som valde mellan Aftonbladet och Expressen?

Steel City Anna sa...

Mamma: Var länge sen, jag kommer ihåg att jag kunde hela utantill :)

Cecilia: Är det en annan sketch?

Monica sa...

Jag ser att Galenskaparna och After Shave slog sig ihop 1982, det är lite kul det med:-). Du gillade dem från början,-).

annannan sa...

http://www.youtube.com/watch?v=qRme1X2O400

Fast jag saknar ju kameldamens övertygelse om att liggande kamel är riktigare.

Steel City Anna sa...

Annannan: Aha, det var nog inspiration kanske :) Rolig den med. Haha, fast en kamel kunde ju vara piggare än de andra kamelerna och stå upp.