fredag 15 oktober 2010

Kan inte motstå fylla i grejer ...

Utmaning från Trillingnöten. Alla som gillar sånt här, bli gärna utmanade ... Själv tar det mej tillbaka till tiden då man hade bästa vänner böcker och fyllde i sånt här av glatta livet ...

4 TV-program

Frasier, Everybody Loves Raymond, Gilmore Girls, Desperate Housewives.

4 saker jag gjort idag
Åkt spårvagn
Besökt Wakefield
After workat med jobbet
Ätit lunch klockan 4 - glömde! (en stor grej för mej, min matpassion är stor ...)

4 saker som jag längtar efter
Pepparkaksbak
Helgen!
Finanskrisens slut
Sheffields Fright Night på Halloween

4 saker på önskelistan
En bra svensk bok
Energi
Rostad lök
Ett IKEA-besök

4 saker jag avskyr
Långa möten
Städning
Tidiga mornar
Jourtelefonen

4 saker jag tycker om att göra
Lösa korsdord
Laga mat
Blogga
Promenera på stan

4 saker jag ätit idag
Kraves
Rostbiffsmacka
En daim
Vinägerchips

2 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Jag får också såna associationer :) det är roligt tycker jag, att få fylla i såna där formulär och grejs! Vinägerchips är mumsigt. De har ganska nyligen fått in det här på den lokala affären. Mums säger jag!

Steel City Anna sa...

Jag älskar vinägerchips :)

Det är synd att man slutar med bästa vänner böckerna som vuxen, det vore en rolig öppning när man träffar folk :)