tisdag 1 maj 2012

Första natten i nya huset

Efter många dagars städande, packande, lyftande och åkande sitter jag nu med spruckna händer efter alla livsfarliga rengöringsmedel i mitt nya lilla rum på en gammal provisorisk säng och har just beställt kebab. Det ska bli gott. De senaste dagarna när det mesta varit nedpackat har dieten bestått av croissants från Greggs till frukost, kyckling och baconmackor till lunch och nudlar till middag, samt en och annan takeaway. Detta i kombination med intensiv städning samt 36 timmarspass på jobbet har visat sej vara en diet som ger resultat rent viktmässigt. Vitaminmässigt känner jag att det kan vara dags att äta en frukt. Det får jag ordna imorgon. Lite småjox kvar i gamla lägenheten och en ordentlig golvskurning så är det klart till helgen. Då ska jag sova. Oj, vad jag ska sova.

3 kommentarer:

Monica sa...

Oj jag säger bara oj, fattar inte hur allt gått när du inte ens haft veckovila utan arbetar alla dagar under en längre tid. Ja sov sov i helgen om den är ledig och stäng telefonerna.

Saltistjejen sa...

Härligt! grattis!!
:-)

Steel City Anna sa...

Mamma: med tre timmars sömn så hinner man mycket, börjar bli sliten nu :)

Saltistjejen: Tack! Så skönt att komma på plats.