torsdag 10 november 2011

Klappar!

Idag ska det slås in julklappar. Jättefint papper har jag hittat på Wilkinsons, vitt med röda filtprickar och så det naturfärgade med röda glänsande granar. Jag hittade lite gammalt knöggligt i garderoben, men det här blev så mycket roligare. Det knöggliga får bli till panikinslagning dan före dan, maken brukar ibland slå in klapparna på själva julafton. Då tycker jag inte man behöver anstränga sej så mycket. Mina får bli både dekoration i november och sen julklappar. Jag tror jag ska rimma lite också.

3 kommentarer:

Ännu en Anna sa...

Underbara jul!

Monica sa...

Åh så fina papper, ser den fina prickiga presentpåsen också:-) och bra idé med julklappsinslagning och liten paus från all flyttpackning.

PS Det har varit problem att kommentera några dagar i alla fall för mig, går inte om jag inte är inloggad själv från början. Vet inte om det är från mig bara eller något annat. Alltså om jag är inloggad på mitt Google Account fungerar det men inte om jag loggar in efter jag skrivit kommentaren, då kommer felmeddelande.

Steel City Anna sa...

Visst är det härligt med jul! :)