lördag 12 november 2011

Tesco Extra


Jag är så förtjust i stora mataffärer. Det är något slags barnsligt behov hos mej som tillfredsställs. Jag tycker om små söta affärer också, och marknader. Men gigantiska ställen är någonting speciellt. Nya Tesco Extra på the Wicker har allt, mat, kläder, datorer, resväskor, leksaker, skor, julgranar, precis allt. Det är så stort att jag gick vilse tre gånger när jag skulle gå ut. Jag köpte endast en liten tunika i lime och lila. Men roligt var det. Nästan lika roligt som IKEA.

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Kanske är det för att jag själv arbetar i butik, som jag är - på gränsen till ... - allergisk mot detta att gå i affärer! Jag får spunk!

Monica sa...

Låter mycket spännande:-)

Steel City Anna sa...

Elisabet: Så är det kanske :) Då spar du tid och pengar iallafall :)

Mamma: är väldigt spännande, till och med maken blev lite intresserad när vi åkte förbi igår.