tisdag 8 november 2011

Nu är det absolut höst

Oktober var lite förvirrande med sommarvärme och torrt och fint väder. Jag kunde faktiskt komma undan med ett par sandaler om jag bara skulle kila till kiosken eller så. Och sommarkläderna som jag hade plockat undan fick jag plocka fram igen. Men nu, när vi fått tillbaka den där mystiska timmen som varit bort hela sommaren och det är kolmörkt hela tiden, lite duggregn, lite frost, nu är det sannerligen dags att stuva undan alla lätta skor. Och det har jag gjort också. Och tagit fram lite julpynt. Det tar sej.

4 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Ooo, härliga tider :) Jag rensade bort våra sandaler i helgen...har inte haft dem på länge, fast man nog skulle kunnat kuta ned till tvättrummet med dem...och ljusstakarna kommer upp snart!

Saltistjejen sa...

Japp även här är det höstligare kläder som gäller nu. Även om vädret den senaste veckan varit strålande så är det klar kyligare ute nu
I LOVE OT!
Kramar!

Steel City Anna sa...

Trillingnöten: heja julpyntet :)

Saltistjejen: Jag gillar att bylta på mej lite :) Synd bara att det blir så hiskeligt mörkt så fort!

Monica sa...

Du har många fina skor;-)