fredag 26 februari 2010

Delfinal 4

Jodå, jag har tjuvlyssnat igen. Något bättre startfält än förra delfinalen, och flera kändare artister: Sibel, Pernilla Wahlgren, Peter Jöback, Py Bäckman. Jöbacks låt är ganska bra. Det kan man nog inte riktigt säga om Jag vill om du vågar. Men det blir nog ändå dessa låtar som går vidare.

Själv gillar jag sånt här BWO-liknande trams jag. Men den kommer nog inte komma särskilt långt.


Peter Jöback då det begav sej ... Snärtigt tycker jag, men kören kunde ju ha övat in låten så de slapp ha notpapprena framme.

1 kommentar:

mamma sa...

Var lite bättre musik ikväll, tyckte Anna sjöng fint, lilla M och jag kom överens om att heter man Anna så sjunger man fint och är fin:-) Annars tyckte lilla M att parodin på Marlena var bäst även om hon trodde att hon var en av de tävlande:-) Peter J var ju bra och jag tyckte Pernilla var lite kul och poppig, sjöng bättre än hon brukar annars. Sen innan omröstningen stupade lilla fia här, vi hann bara några ord i sagoboken. Puss