tisdag 2 februari 2010

Argos accepterande

Det har dröjt ett tag men nu har jag efter 4 år i landet blivit Argos-förtjust. Först var jag väldigt skeptisk, tyckte att det var dålig kvalite, tråkigt och stelt, men det är ju så fantastiskt praktiskt. Man bläddrar antingen i katalogen hemma och beställer för hemkörning, går till en Argos affär och kollar katalogen och beställer och hämtar direkt, eller beställer på Internet att gå och hämta ut själv eller få hemskickat. Det finns allt - smycken, leksaker, möbler och elektronik. För oss som bor i stan utan bil har Argos räddat oss många gånger. Jag har alltid blivit nöjd!

Jag har alltid mest varit fokuserad på möbler och annat smått och gott till hemmet, men nu har jag fått upp ögonen för deras smycken och är himla sugen på den här söta klockan ...

1 kommentar:

mamma sa...

Oj vad fin den va´! Den skulle passa dig perfekt, kanske du kan ha just den sidan uppe så maken ser:-) är ju Alla Hjärtans Dag snart och DET vet han för det pratade han om med svärmor fast det var ett tag sen.....:-)