måndag 25 februari 2013

Vårskor

Piffigare vårskor än de rosa får man väl leta efter! De svarta ska jag ha på jobbet där man inte får vara hur tokrolig som helst. Snygga och stilrena, men inte en lika stor förälskelse som de rosa. I bakgrunden på bilderna skymtar man min stora fotobok med bilder från Sverige som jag bläddrar i ibland, en mycket söt liten spegel som ser ut som en fotoram från IKEA, den röda boken är min favoritbok Alice i Underlandet och pocketboken är Robinson Crouse, i mitt tycke världens tråkigaste bok som maken brukar läsa högt ur om jag inte kan somna.






2 kommentarer:

Monica sa...

Oj vad söta och fina skor! Du är verkligen bra på att hitta det rätta, att se! De rosa är riktigt häftiga, vem vet, VDn kanske skulle säga att nu införs rosa skor till klädkoden fr o m idag:-). De svarta är så fina, gillar detaljerna, att det är lite piff och så verkar de sköna på alla sätt både de rosa och de svarta.

Steel City Anna sa...

Mamma: Hoppas på solsken nu så jag kan använda dem :)