måndag 13 september 2010

Svt, Svt

En regnig kväll som denna har jag helt fördjupat mej i Svts programutbud på nätet och tittat på allt som går att titta på, till den grad att jag sett partiledarutfrågningarna i de engelska och arabiska versionerna också, vilket var ganska roligt. Och så blev jag naturligtvis glad när jag såg att en helt ny serie har startat, I Anneli - första avsnittet går redan att titta på. Och verkar mycket lovande!



Här är ditt liv med charmiga Kjell Bergkvist var inte heller dumt. Och är det någon som har svårt att somna så kan ni titta på Duellen med Mona och Fredrik.

Och ikväll blir det äntligen Elfte Timmen igen!

2 kommentarer:

Monica sa...

Åh jag, jag har roat mig med att titta i Sheffields affärer, fastnade helt i en del här i cyberrymden:-) puss och go´natt

Elisabet. sa...

Jo, Kjell Bergqvist är en härlig figur och så ...., icke-svensk, om man nu kan vara det.

Rättfram.

Och inte har han någon Jante som sitter på axeln heller.

Jag gillar honom s k a r p t.