fredag 9 september 2011

Hälsotips

Det var rea på Hälsokosten så jag köpte på mej ett lager av mina favoriter:


  • Lutein, för ögonen. 
  • Tranbär, motar bort urinvägsinfektioner.
  • Jättenattljusolja, livsviktigt för mej. Innan jag började med detta så hade jag mens var elfte dag under tio års tid - vilken lycka när jag hittade detta! Nu har jag en normal 28 dagars menstruationscykel som går som en klocka. Jag har provat att pausa med oljekapslarna men då har det blivit var elfte dag igen. Jag skulle gärna vilja veta hur det kan bli en sån skillnad!
  • Yogi Te med kanel, som gör mej och magen lugn och glad!

2 kommentarer:

Monica sa...

Bra fyndande:-) och det finns förklaring medicinskt och fysiologiskt om Jättenattljusoljan men som jag inte kan förklara på rak arm nu. Sen är det individuellt vad vi behöver, jag hade behövt den t ex. Och väldigt bra du upptäckte den, kommer inte ihåg hur det gick till, om jag var inblandad möjligen?:-)

Steel City Anna sa...

Nej det var en äldre dam på universitetet som tipsade mej :)