tisdag 16 januari 2018

Lista med bilder

En bild från en plats jag älskar:
Utsikt från Torekällberget i Södertälje.
En bild från ett tillfälle då jag kände mig snygg:
Jag hade piffat till mej för att gå ut med en vän och passade på att föreviga detta. Gillar att jag har solblekt hår, ovanligt här på den regniga ön.
En bild från då jag kände mig glad:
När jag såg smajlet på det här fantastiska djuret i Graves Park.
En bild på en bra dag i mitt liv:
När jag äntligen lokaliserat och fotograferat alla elefanterna i utställningen Herd of Sheffield
En bild på min favoritplats hemma:
Ja, det är inte hemma längre, men som jag älskade den här fuchsiabusken!
En bild på någon jag tycker om:
Såklart.
En bild på ett oförglömligt ögonblick:
Första gången jag såg en skir lövskog fylld av bluebells.
En bild på en stolt stund:
När jag band den här kransen. Blev så nöjd!
En bild på när jag var ledsen:
När jag gick en promenad i mina gamla kvarter och visste att jag snart skulle flytta.
En bild från när jag var liten:
Skulle kunna vara idag också. Älskar djur och bondgårdsdjur speciellt.
En bild på mig i en annan stil:
Skidor åker jag inte längre. 
En favoritaktivitet:
Vandra i the Peak District.

4 kommentarer:

Monica sa...

Roligt och fint att se alla foton och minnen! Skidåkning saknar jag inte särskilt heller, känner mer för skridskor bara jag går förbi en skridskobana, kan inte förklara varför och inte en så lämplig aktivitet längre kanske:-)

Steel City Anna sa...

Mamma: saknar varken skidor eller skridskor :)

Elisabet. sa...

Åååå, vilken söting som går där vid lammen!! Och så roligt att få se dig mer på riktigt! En vacker kvinna i sina bästa år, för det är ju i dom åren du är.

Steel City Anna sa...

Elisabet: jag tycker nog att de bästa åren är förbi men kan ju vara helt ok ändå ;)