söndag 18 oktober 2009

Concord Park

Idag har det varit ännu en solig oktoberdag, jag kan inte tro mina ögon vilken fin höst det har varit hittills. Jag kilade ut så fort jag vaknade och tog bussen långt långt norrut, till Concord Park nära Firth Park. Jag gick i flera timmar, det var hemskt skönt och parken är jättestor. På vägen hem slank jag in på Wilkinsons och kollade på julpynt och på Primark och köpte ett par julklappar. Nu sitter jag och väntar på att lammsteken ska bli färdig i ugnen och sen ska vi titta på Marley & Me. En lyckad söndag!
Innanför entren
Lekplatsen
Drakflygning
Utsikt bakom häcken som inramar parken över golfbanan
Vyer från parkens bottre gräns

1 kommentar:

mamma sa...

Skönt du fick en härlig dag med sol och frisk luft, var skönt här också om man var i solen, jag var ute ett par timmar med lilla M. Hon fick köpa en minichokladask själv på Vivo men tanten i kassan sa det inte var lördag idag så lilla M fick ännu större lavendelblåblick och var tyst i flera minuter;-)puss