lördag 22 november 2008

Heminredning








Idag skiner solen men jag blir nog inne idag for en ordentlig pluggdag. Istallet for att satta igang med det har jag dock tagit lite kort pa saker och ting har hemma, som kanske kan fortydliga en del tidigare inlagg.

  • Paraplyvaxten! Kopt for fem spann som en liten halvrutten pinne med nagra blad pa, nu en och en halv meter hog! Fjaril fran Rusta :)
  • En bild till Karin - du undrade vad jag skickat till min mamma fran Karlsbad, det var en sadan har!
  • Min harliga sten fran Peak District.
  • Min vackra orkide.
  • Min svenska adventsljusstake fylld med stenar och Onyxhjartan fran Peak District, samt ett par lingon fran Ahlens!
  • Varldens basta strumpor fran Primark.
  • Hur sjutton kan prastkragarna fortfarande blomma sa?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna, tänk att prästkragen blommar så och jag såg att i stan planterar man nu igen penseér primula och påskliljor;-, för dom gillar ju lite kyla och i England är det tillräckligt med ljus för dem även nu. Och du har jättefint på din balkong. Här är det vitt, vitt idag och ett snötäcke på balkongen där jag tänkt att en hel del växter ska klara sig över vintern, har följt "Bossegröns" råd. Nu ska jag maila några vinterbilder till dig. Amanda och pappa sjunger nu "Julen är här". Puss mamma

Anonym sa...

Det såg nästan ut som en sejdel men dom är lite rundare tror jag... :)