torsdag 20 november 2008

Fiskben

Det blir ett kort inlagg idag, har varit en fullspackad vecka och nu borjar energin tryta (kanske darfor som Projekt SSJ fortfarande ar pa tankestadiet). Jag har haft ett absurt mote med en busschaffis som nar han markte att jag var den enda kvar i bussen infor nast sista stoppet helt enkelt fragade vart jag skulle och erbjod sej att kora hem mej! Sant kan bara handa i Sheffield. Inget flirtande med i bilden, han tyckte bara synd om mej for jag hade en massa matkassar efter ett impulsbesok pa Morrisons. Dar kopte jag massa god frukt och delikatessostar, mmm :) Och filmen Polar Express som jag ska se som trost efter forsta avsnittet av julkalendern om jag blir besviken. Nagot mer spannande an sa har inte hant idag sa varfor traka ut folk. Nej, istallet vill jag muntra upp med en rolig bild; detta ar en recension av fenomenet Disney on Ice och handlar om Finding Nemo. Titta pa bilden till artikeln. Ar det nan mer som tanker ... Eeeeeh? Vad har dom gjort??? Och sen borjar skratta? Jag fann det skoj iallafall. Tank er tva timmar av dessa skridskoakande porrfiskar. Ar det vart biljettpriset?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej älskling! Morrisons hanns aldrig med, det är ett bra ställe med allt, verkligen allt! Nu är jag hemma i Sverige igen, det kändes konstigt när jag tänkte på att nyss gick jag i solen, tror det var plus 13, i Sheffield igår, och det var också mycket ljusare där än här,även om solen lyste lite här också idag på frosten och snön. Det har varit underbart hos dig och maken!Puss mamma