fredag 21 november 2008

City Lights!

Jag gick en liten svang pa stan idag och passade pa att sla tva flugor i en small: visa juleljusen och prova nattfunktionen pa min nya kamera! Jag har aven kopt en avancerad kristyrspritsare for att hjalpa mej med Projekt Pepparkakeslade, som inleds mycket snart. Min forra var mer som en pistol, mycket bra att spritsa potatismos och gradde med, mindre lampad for pilligare grejer. Nu tanker ni 'Vem spritsar potatismos???' och svaret ar, jo jag gor det samt nagra andra tanter. Hall till godo med fotona! 8. Mitt hem! Ja en av lagenheterna i komplexet. Parken Devonshire Green utanfor. 7. Monument fran andra varldskriget med vallmokransarna jag berattat om tidigare. 3. City Hall (dar jag var pa Comedy Club). 1. Den fina julgranen utanfor Town Hall. 2. Internationell aro varlden - Helgonskningar till tre av varldsreligionerna. 6. Fargate, storsta shoppinggatan. 5. Town Hall fran Peace Gardens hall. 4. Vattenfall i Peace Gardens.

1 kommentar:

Anonym sa...

Längtar redan tillbaka, puss mamma