söndag 19 maj 2013

Vårfest i Weston Park

Idag har jag försökt ta igen mej så mycket som möjligt och blockera bort alla måsten. I Weston Park var det stor fest och vackert väder. Satt en stund och läste till sorlet av glada karusellskratt och fågelkvitter. Ikväll har vi haft BBQ ätit riktigt rejäl rökt korv med irländsk senap så stark att det ångar i näsan. Jag tror bihåleinflammationen fick sej en värdig motståndare och värken har avtagit lite. Vi har varit på mässa och snart väntar ett berg av tvätt som ska strykas. Sen är det bara att galoppera in i nästa vecka och förhoppningsvis genomleva den också.



University of Sheffield




7 kommentarer:

Monica sa...

Hoppas det ger med sig med den där eländiga bihåleinflammationen, pågått länge nu. Sova är det viktigaste men det har du för lite tid till tyvärr. Hoppas det blir lite lugn snart. Ser väldigt fint ut i parken där idag.

Steel City Anna sa...

Jag kände mej lite piggare igår men imorse hade jag jättehög feber. Varit hemma idag.

Monica sa...

Ojdå Anna, låter inte bra och konstigt att du har hög feber så länge, du bör gå till en doktor nu, åh kära barn. Det kan vara farligt att du arbetar med hög feber som du gjort, du måste tänka mer på din egen hälsa men jag vet, det är inte lätt att vara hemma med ditt jobb. Men du måste kolla upp dig med detta, men jag vet, då säger doktorn att du inte får arbeta och du måste.
Åh Anna!

annannan sa...

Att det KÄNNS som att man ska dö av bihåleinflammation är det ingen tvekan om. Men det är bara som det känns.

Tid att ta igen dig och återvändande krafter önskar jag.

Steel City Anna sa...

annannan: Tack! Det är mest febern och yrseln som är jobbig och som riktigt däckar mej, och svårt att fokusera när man är så trött.

Jani sa...

Fina bilder från parken, otroligt skönt med all grönska nu.

Steel City Anna sa...

Jani: verkligen en härlig dag men idag har det ju haglat! Måtte det bli en fin sommar.