söndag 2 oktober 2011

Sista skriket

Nagellack som stryks på ovanpå det vanliga nagellacket och skrynklar ihop sej till olika mönster är det senaste i skönhetsbutikerna. Jag har ingen aning om detta finns i Sverige, men här kom det för någon månad sen i vanliga affärer (innan fanns det på skönhetssalonger och så kallade nail bars vad det nu heter på svenska, nagelbarer låter inte så svängigt) - märket är mitt favoritmärke Barry M. Det fanns i vitt, blått och svart. Jag var lite misstänksam först men nu känner jag mej himla hipp. Tillsammans med snyggt armband och höstigt halsband i form av ekollon är jag nu helt modern. Tror jag.
Man ser färgerna bättre med blixt men den första bilden var mycket mysigare!

3 kommentarer:

Monica sa...

*skratt*, vi stod och fingrade på det S o jag men visste inte om vi kunde vara så hippa:-), men det kan vi förstås, fanns på HM, jag har snyggt mörklila fast vanligt på tånaglarna nu från Barry M från dig, det är otroligt bra nagellack och mörklila tyckte far din jag skulle ha efter det starkt gröna, är väldigt snyggt tycker han, trodde inte han tänkte på sånt, rött är för vanligt säger han;-). Ditt är fin färg och smycket är häftigt snyggt:-)

Christina sa...

Ha ha, det ser ut som ett nagellack man kan spå i, ungefär som kaffesump ;-) Jag ser en skidåkare och en pingvin på ringfingsnageln :-D

Steel City Anna sa...

Mamma: ja, karlar lägger märke till de mest underliga ting :)

Christina: Snart kommer de nog, nagellacks-spågummorna :)