lördag 30 maj 2015

Förra lördagen

Veckan som gått har varit så intensiv att jag inte ens hunnit skriva någonting om Eurovision förra lördagen! Dock tittade jag med stort intresse, tyckte det var fantastiskt bra i år, och firade såklart när Sverige vann! Kissen, jag själv, maken (motvilligt) och min enda schlagerintresserade engelska vän analyserade alltsammans och var överens om att det var en bra vinnare. Jag tycker mest det för att Sverige vann, och det är alltid roligt, men ska jag vara helt ärlig så tyckte jag att Ryssland och Estland var bättre. Nästa år vill jag fira i Sverige hursomhelst! Det ska bli så kul att se hur det ordnas denna gång, hoppas på Stockholm.

Så mycket god mat och snacks hade vi, kissen trodde nog att det var julafton.
Vi var båda intresserade av den österrikiske mannen.
Det var mycket att hålla reda på för kissen, mat överallt!

5 kommentarer:

Monica sa...

Hon verkar hänga med väldigt bra i allt:-), en fantastisk katt! Och så fin!

Monica sa...

Den ryska sångerskan hade en otrolig röst och sjöng bäst men det är ju inte alltid den vinner.

Steel City Anna sa...

Mamma: Ryssland sjöng absolut bäst. Snyggast nummer. Sen var låten lite tråkig. Estland var också himla bra och tycker nog att egentligen var den belgiske killen också lite bättre än Sverige men nu är jag glad att folk inte höll med, kul att vinna!

Anonym sa...

Your pictures are so amazing baby! x

Steel City Anna sa...

Thank you :) x