tisdag 12 augusti 2014

Trettiotvå

Jo, idag är det någon som fyller år och det är jag. Vi får väl se vad dagen bjuder på, jag är ledig och har inga särskilda planer. Och bara det är en fin present i sej det. Det är sådant som man har vett att uppskatta när man blivit trettiotvå. Och dagen till ära kommer lite bilder på annat som trettiotvå-åringen uppskattar:

Bluebells
Får
Stenmurar
Kardemummabullar
Pioner
Peace Gardens
Rosor
Millhouses Park
Ankfötter
Kyrkogårdar
Fontänen i Botanical Gardens
Min katt
Bakewell Pudding
Battered sausages

9 kommentarer:

Monica sa...

Grattis grattis käraste dotter! Hoppas du får en underbar dag och en massa trevligheter. Här idag är en alldeles normal, lagom:-) sommardag med 21 grader, vita moln och sol, en sådan vi inte haft på hela juli augusti. Det var en mycket varm och vacker sommar 1982 också. Puss och kram från mor och far <3 <3

Trillingnöten sa...

Stort grattis på födelsedagen!! Tänk vilken fantastisk ålder ;) Hoppas dagen blir bra oavsett vad ni hittar på!

Steel City Anna sa...

Mamma: tack :)

Trillingnöten: oerhört bra ålder :) idag kunde jag för övrigt springa i fem minuter också, dock utan barnvagn :)

Freedomtravel sa...

Grattis! Hoppas att det blivit en fin födelsedag!

Steel City Anna sa...

Freedomtravel: tack!

Elisabet. sa...

Och ett försenat grattis från mig!
Trettiotvå ..., vilken underbar ålder att vara i!

Steel City Anna sa...

Elisabet: tack!

Anonym sa...

Grattis i efterskott!
Hoppas att du hade en riktigt fin dag.

Steel City Anna sa...

Skullalundstunder: det hade vi, på Ikea :) tack!