torsdag 28 april 2011

"The epitome of Britishness"

Imorgon, da blir det kungabrollop av i England. Vigseln kommer illustrera "the epitome of Britishness", star det i den har artikeln pa BBC. Det vill jag garna se. Det blir nog inga poeter som viskar i traden, iallafall. Men hattar!



Varfor blir det ingen foljdfraga nar the Guardian-gubben stjalper ur sej att demokrati inte ar sa viktigt for britterna?!

Klockan 12 imorgon, ar det vigsel. Det ska bli roligt att jamfora med det svenska kungabrollopet.

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och nu har jag läst dina rader från bröllopet från i fjolsomras, - det missade jag TOTALT - nej, inte bröllopet, men ditt inlägg .., som är så helt ljuvligt att jag får tårar i ögonen!!

Ska titta lite idag .., men det kan ju aldrig bli som Victoria och Daniels ...,-)

Steel City Anna sa...

Tack :)

Victoria och Daniels brollop var mer karleksfullt och fyllt tycker jag!

Zaba sa...

Håller med Victoria och Daniels bröllop var mycket bättre och finare samt mindre stelt.

Tycker även att deras tv sändningar var mycket bättre. Samt nej Wills och Kate ni borde inte fått ha privatfest på kvällen utan tv samt bryta protokoll, vill ni ha sådant privat så ska ni abdikera...hehehe inte en fullständig rojalist jag inte ;)

Steel City Anna sa...

Jag blir bara rojalist när de kungliga gifter sej :)