fredag 1 april 2011

Första april

Lite ur gängorna vaknar jag idag och går inte till kontoret, jag ska jobba kväll istället vilket var ett tag sen. Det är underligt hur så små ändringar i rutinerna kan skaka om en såpass - jag glömde schemana på jobbet, jag glömde förbereda inför budgetgenomgång på måndag, allt sånt som jag brukar göra på fredagarna. Sånt gillar jag inte.

Det känns lite underligt att det redan är april, mars bara blåste förbi. Första april, idag måste man ju vara aktsam så man inte blir blåst på nåt skoj också. Jag har kikat runt lite på tidningarnas aprilskämt (länksamling finns här) men inget var särskilt roligt tycker jag. Fast jo, det här var lite roligt:

Poseidons%20penis%20f%C3%B6rl%C3%A4ngs

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Hahaha ..., helt underbart!

Steel City Anna sa...

Han har ett härligt skratt, den unga killen :)

Monica sa...

Det var lite kul;-) den unga killen skrattar gott och blonda tanten är kul som är så gravallvarlig:-)

Trillingnöten sa...

Hahahaha, den var riktigt bra faktiskt! Väldigt trovärdig :)