torsdag 12 juli 2018

Dagliga rundan







Så himla vackert. Hoppas jag aldrig vänjer mej.

6 kommentarer:

Annika sa...

Du kommer aldrig att vänja dig. Det är det som är så fint. Du kommer ständigt att förundras över naturen.
En fin daglig runda har du!

Steel City Anna sa...

Annika: det hoppas jag :)

Anne-Marie sa...

Sveriges natur är oslagbar. Just nu har vi en värmebölja utan like (mellan +35-40) och det där ser väldigt trevligt ut. :)
Du kom ju också till Sverige när det är som vackrast. Naturen är fin året runt men det ser ju onekligen litet annorlunda ut i november. ;)

Elisabet. sa...

Å, hjälp så vackert! Och den där bryggan inbjuder till bad!

Steel City Anna sa...

Anne-Marie: det blev bra tajming att komma nu :) svalkande bad är inte fel. Jag har inte badat såhär mkt sen jag var barn.

Steel City Anna sa...

Elisabet: som jag har saknat sjöar och hav. Underbart är det!