torsdag 15 oktober 2015

En ledig onsdag

Ibland behöver man bara lite andrum för att få energi igen. Jag var helt slut efter två extremt långa dagar med lite sömn plus att jag tvingade mej till gymmet sent på kvällen/natten. Men idag vaknade jag till en solig dag och visste att det inte var särskilt många måsten på agendan - just därför tror jag satte jag igång att städa, stryka och tvätta och det kändes så skönt att få det gjort. Åkte till stan en sväng och provade olika maträtter på marknaden som just kommit till stan, väldigt mycket gott från världens alla hörn. Fick också några julklappar köpta. Satt en stund i Peace Gardens som är så fint nu med alla röda löv. Sen blev det en promenad med min vän och hennes fina hund tills solnedgången. Lagade mat med maken och tittade på en film. En fin dag!









2 kommentarer:

Monica sa...

Så härligt med alla fina marknader ni har, jag kommer till julmarknaden:-), vackra foton och fin katt och hund:-)

Steel City Anna sa...

Mamma: ja det ar valdigt kul med marknaderna och det ska bli roligt med julen sen. Hoppas det finska standet ar dar igen for jag vill ha ett par till sametofflor och vantar.